ReHLDS, Reverse-Engineered HLDS

Scrie răspuns
Romania Avatar utilizator

Topic Author
[RGK]*Kent
Administrator Community
Administrator Community
Mesaje: 383
Membru din: Septembrie 13, 2020, 1:50 pm
Localitate: Rosiori de Vede
Vârsta: 29
Contact:
Status: Neconectat
Kent’s avatar
Counter-Strike 2

ReHLDS, Reverse-Engineered HLDS

Imagine
Ce este ReHLDS ?

Decriere:
ReHLDS este rezultatul ingineriei inverse original HLDS (build 6152/6153) , folosind informațiile de depanare DWARF, built-in Linux-versiune de HLDS, engine_i486.so.
În procesul de inginerie inversă, au fost descoperite și corectate multe deficiențe și erori potențiale.

Linkuri Download
New Version 3.11.0.767
Download-link
rehlds-bin-3.11.0.767.zip
Last Version 3.8.0.719
Download-link
rehlds-bin-3.11.0.767.zip

github https://github.com/dreamstalker/rehlds/
download ultima versiune http://teamcity.rehlds.org/guestAuth/downloadArtifacts.html?buildTypeId=Rehlds_Publish&buildId=lastSuccessful


Motivație:
Principala motivație - Valve deja de câțiva ani nu mai face nimic și respectiv nu este cine care să repare eventualele bug-uri/găuri ale engine-ului.


Obiective:
De a oferi un HLDS mai stabil, cu un API mai extins pentru diferite moduri și plugin-uri
Performanță largă pentru viitoarele optimizări (de exemplu, utilizarea SSE pentru vectori matematici)

Status Curent:
Engine-ul este stabil, toate funcțiile lucrează corect. Poate fi folosit pe server.

Cum utilizăm ReHLDS?

ReHLDS este total compatibil cu HLDS-ul original. Tot ce trebuie este să încarci fișierele binare ale ReHLDS și să le înlocuiești cu cele originale, și anume: swds.dll/engine_i486.so (windows/linux)
Fișierele deja compilate ale engine-ului pot fi găsite "aici http://nexus.rehlds.org/nexus/content/repositories/rehlds-dev/rehlds/rehlds/". Folderul arhivei bin conține 2 subdirectorii 'bugfixed' și 'pure':
'pure' - destinat pentru lucrul exact ca și HLDS-ul original de la Valve.
'bugfixed' - conține toate corectările și îmbunătățirile.

Ce ne-a dat noua asta?
A devenit posibil nu doar sa studiem engine-ul, dar cu ușurință să facem în el modificări. Înainte pentru aceasta era nevoie de scris numeroase module folosite doar la repararea unor anumite bug-uri. Acum însă putem repara erorile apărute într-un timp cât mai scurt. În pespectivă o să putem uita de HLDS-ul de la Valve, plin de bug-uri.

Atenție! Binar ReHLDS nu este compatibil cu HLDS-ul original, pentru că este compilat printr-un alt compilator. Aceasta înseamna că pluginurile care fac analiza codului binar (cum ar fi Orpheu de exemplu), nu vor lucra pe ReHLDS.

La momentul actual pe ReHLDS lucrează:
AmxModX
Re AMXModX
Reunion (Dproto)
WHBlocker
AdminFreelook
Semiclip (versiunea 1.9. Versiunile mai noi nu lucrează pe ReHLDS)
ReSemiclip
Repatcher
RoundEndBlock
Voice Transcoder + Revoice
Rechecker (analogul FileCheker-ului OpenGL Detector by mazdan)

Pe ReHLDS nu lucrează in acest moment:
HackDetector (by Lev)
Orpheu
Okapi

Pentru ultimele 2 deja există o alternativă - RePatcher, însă la moment acesta se află în stadiu beta. Repatcher nu poate fi folosit pentru a scrie să zicem un filechecker care să funcționeze pe ReHLDS, însă asta doar la moment.
// ReGameDLL Configuration File
echo "[nume server] Executing ReHLDS Configuration File"

sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst "400" - valoarea maximală a comenzilor transmise de la client spre server
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg "80" - valoarea maximală medie a comenzilortransmise de la client spre server
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst "3000" - valoarea maximală a comenzii clc_move per secundă
sv_rehlds_movecmdrate_max_avg "1500" - valoarea maximală medie a comenzii clc_move per secundă
sv_force_ent_intersection <0|1> - corectează blocarea pe platformele mobile / entities. (Problemă globală pe serverele Deathrun ?i pe serverele unde sunt prezente autovehicule)
sv_auto_precache_sounds_in_models <0|1> - auto precache-ul sunetelor în modele
sv_delayed_spray_upload <0|1> - măre?te viteza de încărcare a spray logo-urilor pe server
sv_echo_unknown_cmd <0|1> - afi?ează un mesaj despre comenzile necunoscute
rehlds_flrec_frame <0|1> - la moment nu îmi este cunoscut ce face această comandă, însă aceasta poate fi găsită în sursa engine-ului aici https://github.com/dreamstalker/rehl...t_recorder.cpp
rehlds_flrec_privdata <0|1> - la moment nu îmi este cunoscut ce face această comandă, însă aceasta poate fi găsită în sursa engine-ului aici https://github.com/dreamstalker/rehl...t_recorder.cpp
sv_rehlds_force_dlmax <0|1> - for?ează comanda cl_dlmax 1024 pe client
listipcfgfile - modifică fi?ierului destinat salvării banurilor date prin addip (listip.cfg)


Cvarurile pot si modificate in consola serverului, insa eu recomand (pentru ca eu fac anume asa):
1. Creati un fisier cu numele rehlds.cfg in folderul cstrike, si adaugati acolo aceste cvaruri cu valorile noi;
2. Dupa care in fisierul server.cfg adaugati urmatoarea linie:


exec rehlds.cfg

In asa mod cvarurile pot fi modificate foarte usor, iar in fisierul rehlds.cfg pot fi adaugate noi cvaruri, daca pe viitor acestea vor aparea in noul engine ReHLDS.

Lista de cvaruri o puteti gasi tastand comanda cvarlist in consola serverului.
:arrow: [RGK]*Kent - mortall.ro :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Scrie răspuns

Înapoi la “Metamod”