Reunion (Dproto pentru ReHLDS)

Scrie răspuns
Romania Avatar utilizator

Topic Author
[RGK]*Kent
Administrator Community
Administrator Community
Mesaje: 383
Membru din: Septembrie 13, 2020, 1:50 pm
Localitate: Rosiori de Vede
Vârsta: 29
Contact:
Status: Neconectat
Kent’s avatar
Loading…

Reunion (Dproto pentru ReHLDS)

Imagine
Descriere: Reunion reprezintă continuarea Dproto însă pentru ReHLDS. Acesta este un metamod plugin care permite conectarea pe server a jucătorilor cu protocoalele 47/48. Dezvoltarea acestui modul a început-o Crock, însă o dată cu apariția numeroaselor proiecte, acest modul nu a fost dus pană la capăt (Sursa proiectului pe GitHub). La moment de Reunion se ocupă Asmodai și s1lent.

Caracteristici de baza:

Support pentru jucătorii steam/non-steam;
Suportul protocoalele 47/48;
Emularea AuthID după adresa de IP a jucătorului. Pentru fiecare tip de client este posibil de ales un AuthID personalizat. De exemplu, pentru clienții cu protocolul 48 STEAM_ , iar pentru 47 -- VALVE_ , sau interzicerea conectării la server.
Emularea AuthID după hardware-ul jucătorului. Dacă se folosește doar protocolul 48, atunci este obligatoriu de folosit un client cu o versiune nu mai mica de 43. Dacă pe server se va putea folosi și protocolul 47, se recomandă înlocuirea emulator-ului din client pe RewCrew (Revolution) cu o versiunea nu mai mică de 9.47.
Activarea/Dezactivarea autorizării clienților Steam.



Cerințe:

ReHLDS >= build 653
Metamod-r / MetaMod 1.20(p) sau mai nou

[iNFO] Cel mai nou update reunion.cfg 06.03.2022
Download
:
Download-link
reunion.cfg.rar
reunion.cfg îl mutăm în folderul cstrike

Download:
New Version 06.03.2022
Download-link
reunion_0.1.0.137.zip
New Version 06.03.2022
Download-link
reunion_0.1.0.92d.zip
[fix_scripts]
Download-link
fix_scripts.zip
[reunion_0.1.0.92c]
Download-link
reunion_0.1.0.92c.zip
[[dev]reunion_0.1.0.135]
Download-link
reunion_0.1.0.135.zip
Instalare:

1. În directorul cstrike/addons/ creăm un folder cu numele reunion
2. În folderul nou creat mutăm fișierul reunion_mm.dll pentru Windows sau reunion_mm_i386.so pentru Linux
3. Deschidem fișierul plugins.ini aflat în cstrike/addons/metamod și scriem acolo următoarea linie:

Windows: win32 addons\reunion\reunion_mm.dll
Linux: linux addons/reunion/reunion_mm_i386.so


4. Fișierul reunion.cfg îl mutăm în folderul cstrike

Dacă instalarea a fost corectă, atunci la tastarea comenzii meta list, în consola serverului, răspunsul va fi următorul:
Windows:
Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] Reunion RUN - reunion_mm.dll vX.X.X ini Start Never
Linux:
Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] Reunion RUN - reunion_mm_i386.so vX.X.X ini Start Never
In amxx.cfg adaugi aceste cvar-uri:
Cvar-uri:
dp_rejmsg_steam "Sorry, legit clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_nosteam47 "Sorry, no-steam p47 clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_nosteam48 "Sorry, no-steam p48 clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_hltv "Sorry, HLTV is not allowed on this server"
dp_rejmsg_pending "Sorry, unauthorized clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_revemu "Sorry, RevEmu clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_revemu2013 "Sorry, RevEmu2013 clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_steamemu "Sorry, SteamEmu clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_oldrevemu "Sorry, Old RevEmu clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_avsmp "Sorry, AVSMP clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_revemu_sc2009 "Sorry, revEmu/SC2009 clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_sxei "Sorry, sXe Injected clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_sse3 "Sorry, SSE3 clients are not allowed on this server"


Fișierul de configurare:
### TheDoctor0 - Base Pack ###

# ========================================================
# REUNION CONFIGURATION
# ========================================================

#
# General rule for modifying this file:
# DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS!
#

# ========================================================
# AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================

# ClientID types (for cid_* options)
# 1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
# 2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
# 3: STEAM_ by IP
# 4: VALVE_ by IP
# 5: Deprecated - client will be rejected
# 6: reserved for future use
# 7: HLTV
# 8: STEAM_ID_LAN
# 9: STEAM_ID_PENDING
# 10: VALVE_ID_LAN
# 11: VALVE_ID_PENDING
# 12: STEAM_666:88:666

# Use these options to set authid's for clients

### AUTH CONTROL ###

# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1

# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is Deprecated [5]
cid_SteamPending = 5

# for HLTV (default is HLTV [7])
cid_HLTV = 7

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is Deprecated [5])
cid_NoSteam47 = 5

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is Deprecated [5])
cid_NoSteam48 = 5

# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1

# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 1

# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1

# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1

# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1

# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1

# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3

# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1

# For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SSE3 = 1

### AUTH SETTINGS ###

# Authorization protocols version. All steamdid's of non-steams players will be changed in common with this value.
# 1: DProto (deprecated)
# 2: Reunion 2015-2018
# 3: Reunion new (recommended)
AuthVersion = 3

# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Prevents SteamID stealing.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied (AuthVersion < 3) or Reunion init will be failed (AuthVersion >= 3).
SteamIdHashSalt = avbd26ja22gra1ma7

# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu. Can't be disabled with AuthVersion >= 3.
# Default: 1
SC2009_RevCompatMode = 1

# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this ONLY if you have sXeI server installed!
# Default: 0
EnableSXEIdGeneration = 0

# EnableGenPrefix2 (0 / 1)
# Enable second prefix (STEAM_*:0/1:****) for generated authids. Reduces chance of authid collisions. Works only with configured SteamIdHashSalt. Can't be disabled with AuthVersion >= 3.
# Default: 0
EnableGenPrefix2 = 1

# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP = 193.25.111.204

### AUTHID PREFIXES ###

# This config section will be ignored when AuthVersion > 2.

# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0

# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (b) for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 = 4

# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;

# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 1;

# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 1;

# SC2009_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 1;

# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 2;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 3;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 4;

# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 5;

# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 6;

# SSE3_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for SSE3
SSE3_Prefix1 = 7;

# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!

# ========================================================
# SERVER QUERIES MANAGEMENT
# ========================================================

# ServerInfoAnswerType (0 / 1 / 2)
# Sets server answer type for query requests
# 0 = New style (Steam) (recommended)
# 1 = Old Style (GoldSource Engine)
# 2 = Hybrid mode - Server is visible anywhere, but there are 3 packets generated for every serverinfo request
# Default: 0
ServerInfoAnswerType = 0

# FixBuggedQuery (0 / 1)
# Enable fix for clients with bugged serverbrowser. Prevents hanging on connect.
# Default: 1
FixBuggedQuery = 1

# EnableQueryLimiter (0 / 1)
# Enable ratelimit for server queries (TSource, players, etc). You can use 0 if external protection solutions used.
# Default: 1
EnableQueryLimiter = 1

# QueryRateLimit (128 - 2048)
# Global rate limit for server queries in packets/sec.
# Default: 256
QueryRateLimit = 512

# QueryBanTime (0 - 60).
# Ban time in minutes for server query flooding. Use 0 to disable bans (block only).
# Default: 10
QueryFloodBanTime = 0

[QueryLimiterExceptIP]
127.0.0.1

# LogAttacks (0 / 1)
# Log attacks to reunion_attacks.log
# Default: 1
LogAttacks = 1

# AllowSplitPackets (0 / 1)
# Allow splitting of outgoing packets if they size are greater than 1400. Used in original steamclient, but does not supported by some monitorings.
# Default: 0
AllowSplitPackets = 1

# IPClientsLimit (0 - 32)
# Maximum number of clients from single ip. Useful for computer clubs.
# Default: 5
IPClientsLimit = 5

# ========================================================
# OTHER STUFF
# ========================================================

# LoggingMode:
# 0 = None
# 1 = Console
# 2 = Log Files
# 3 = Both
LoggingMode = 3


Comenzi:
dp_clientinfo - salvează în cvar-uri metoda de autentificare a jucătorului.
FAQ:
Q: Am instalat același SteamIdHashSalt care era și în cfg-ul Dproto, însă jucătorilor li sau schimbat SteamID-urile. De ce?
A: Reunion folosește un alt hash algoritm, cu mult mai securizat. Cunoașterea SteamID-ului unui jucător înainte de activarea SteamIdHashSalt nu va primi același SteamID chiar și după activarea acesteia.


Q:: Se poate de făcut ceva împotriva SteamID Changer-ului?
A: Nu, ID-Changer-urile generează o anumită informație de autentificare, de aceea din partea serverului nu se poate depista că ID-ul a fost modificat. Se poate însă de activat SteamIdHashSalt pentru a nu permite clonarea SteamID-ului unui alt jucător.


Q: Întîlnesc probleme la folosirea HLSW.
A: Folosiți o versiune mai stabilă, cum ar fi de exemplu HLSW 1.3.1


Q: Jucătorii NonSteam nu apar la informații despre server în MasterServerele Valve. Se poate repara acest bug?
A: Nu, clientul Steam primește informații despre numărul jucătorilor de pe serverele autorizate Steam. Valorile primite de pe server sunt pur și simplu ignorate.

Q: Nu pot adăuga serverul pe GameTracker.
A: Ca un fix temporar, puteți adăuga ServerInfoAnswerType = 2. Discutarea acestei probleme AICI.

Q: De ce amxbans și alte script-uri nu pot primi lista jucătorilor de pe server.
A: Acestea folosesc request-uri cu format incorect și trebuie rescrise cu folosirea celei mai recente versiuni de PHP-Source-Query sau a unui script similar.


Q: În Dproto era așa o opțiune Game_Name, în reunion aceasta lipsește. Cum pot schimba denumirea jocului?
A: Folosiți acest Plugin.


Q: În AmxBans 6.0/6.1/gmbans la informații despre server nu se afișează lista variabilelor serverului, ce să fac?
A: Trebuie să înlocuiți fișierul include/rcon_hl_net.inc sau include/serverinfo_helper.php. Acestea pot fi downloadate mai jos, arhiva fix_scripts.zip.
:arrow: [RGK]*Kent - mortall.ro :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Scrie răspuns

Înapoi la “Metamod”